Luca%20018.jpg

Mä tulin nyt vaikka mun ei pitänyt. Tai siis oonhan mä ollut jo muutaman viikon täällä. Mun ei kuulemma pitänyt tulla vielä vuoteen tai kahteen. Mutta  nyt mä oon täällä. Mä olen skyenterrieri ja ikää mulla on nyt reilut 3 kuukautta. Toi mun äiskä kävi mua kattoo kotipesässä ennen lähtöään Skotlantiin. Mähän oon sieltä lähtöisin joten on hyvä, että se meni tutustumaan mun juuriin ja ymmärtää nyt vähän paremmin mun ainutlaatuisen jalon luonteen ja tietysti harvinaislaatuisen kauneuden! Sit ko äiskä tuli Skotlannista ni se haki mut samalla reissulla tänne uuteen kotiin.

 

Luca%20ja%20Ansa%20140715%20064.jpg

 

Mulla on täällä kaveri, Ansa. Joo se on aika iso mutta se on ihan kiltti. Mä leikin sen kaa aina iltasella kauheesti. Sen kaa on kiva touhuta kaikkee ulkona. Sillä on paljon leluja ja mä saan leikkiä niillä kaikilla! Ja sitten meillä on kaks petiä meille lattialla mutta ei me niissä nukuta öisin vaan äiskä ottaa meidät sänkyyn. Siellä on paljon parempi nukkua ko pääsee äiskän viereen.

Äiskä on kuulkaas vähä höhlä. Mä joudun sitä ulkona vahtii kauheesti Ansan kaa. Se kuulkaa katoo siellä millon mihinkin. Ei sitä voi laskea silmistään. Tiedä vielä jos katoaa kokonaan ni kuka meille sit antaa ruokaa??

Mulla on muuten siskoja ja veljiäkin. Siskoja on kaksi, toinen asuu Tampereella ja toinen muuttaa pian ainakin Siperiaan asti. Sit mun veljistä yks lähti Sveitsiin ja toinen lähtee johonkin Belgiaan kait ja sit kolmas muutti eilen Joensuuhun.

 

11787426_10154123484309237_700721983_n.j

 

Äiskä kylvetti meidät molemmat eilen saunassa. Mä oonkin jo ihan konkari saunomisessa. Olen jo kerran aiemmin ollut saunassa ja uimassa. Kivaa touhua. Nyt mä tuoksun kuulemma hyvälle, en kyl usko et tää on mikään miehekäs tuoksu. Sit äiskä föönas mut ja selitti tekevänsä mulle jonkun jakauksen. Oonks mä nyt hyvännäköinen?? Mä muuten oon tosi siisti, mulla on meinaa oma pyyhe keittiössä. Äiskä laittaa sen aina lattialle ko mä syön. Siihen mä sit aina pyyhin partani syömisen jälkeen. Ei kai nyt kukaan likasella naamalla ole??

Äiskä on puhunut jotain näyttelyistä ja jostain syystä mä olen tolla pöydällä jokapäivä vähän aikaan. Ei se mua haittaa ko mä saan aina siinä nameja.

Mut nyt mä meen leikkimään Ansan kaa, morjens!!